Magisk snö

Jag älskar verkligen snön. Trots alla problem som kommer med den så kan jag inte bli på dåligt humör när det är snö ute. Det är som ett den är magisk. I morse så kom jag en timme sent till praktiken på grund av att kyla gjorde så att tågen inte kunde köra som de skulle. När jag väl kom fram så var hela jag kall som en isbit och blodet i tåran och fingrarna var helt borta. Jag har även lyckats halka, inte bara en utan tre gånger. Nu så äter jag Alvedon flera gånger om dagen för att det efter dessa fall har blivit något knas med min rygg. På grund av dessa problem så borde jag ju verkligen hata snön. Men det är precis tvärt om! Jag blir lycklig i hela kroppen vare gång jag tittat ut och att känna kylan bita i kunderna så fort man öppnar ytterdörren ja, det har också sin charm! Någon annan som känner samma sak?
 
 
Det är inte helt fel att mötas av det här varje gång man går ut.
 
Kram Ellen
 
 
 
 
Allmänt, Ellen

Kommentarer
Postat av: Lina

Amen!
Jag har under hösten varit lite smånere då det varit helt grått - vissa dagar har det ju inte ens blivit ljust!
Men nu när snön är här, man känner hur den knarrar under fötterna när man är ute och går och ger alla rödrosiga kinder då kan jag inte bli mer än överlycklig. Ja, jag blir hög - på snö!

2012-12-03 @ 12:08:27
URL: http://sagojul.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback