Hem imorn!

Nu sitter jag här, kvällen innan avfärd! Kan knappt förstå att tiden gått så snabbt.. Nu är jag bara stissig och hetsig och tror att jag inte packat ner allt, det känns alltid extra speciellt att åka hem till jul, och jag är alltid lika rädd att jag glömt nåt! Men julklapparna är nerpackade i alla fall, tog hälften av all plats i megaresväskan, haha!
 
Jag har inte varit så bra på att uppdatera sista tiden, men det har inte funnits så mycket att skriva om, det har mest varit plugg och förberedelser för hemfärd. Nu när jag kommer hem hoppas jag kunna uppdatera lite mer om juligheter, men jag vågar absolut inte lova nåt, vi vet ju hur det blivit tidigare år..! Men jag ska göra mitt bästa!
 
I kväll ska jag på en avslutningsmiddag med vännerna, efter det hem och packa klart det sista. Hoppas ni har det jättebra och inte stressar ihjäl er, det är nu vi julgalningar ska njuta, hur mycket vi än har att stå i!
 
 
Kram på er!
Axelina

Kommentarer
Postat av: Julbloggen - Min Vintersaga

Jag önskar er en riktigt God Jul!!

2012-12-21 @ 17:20:10
URL: http://minvintersaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback