8 dagar!

Om åtta dagar åker jag hem för att fira jul, det är helt ofattbart! Tiden går verkligen fortare för varje år som går, känns som att det nyss var slutet av augusti och skolan satte igång igen.. Men jag klagar inte! Om åtta dagar ska jag få träffa min fina familj, baka massor, köpa de sista julklapparna, se på julfilmer med alla mina syskon, bygga världens största snögubbe, äta alldeles för mycket julmat, och bara NJUTA!
 
Innan dess ska dock ett skriftligt arbete på några sidor lämnas in, vilket i sig inte är så jobbigt, men jag har alltid problem med att komma igång. När jag väl börjat skriva tar det inte mer än max 2 dagar att skriva klart, men det är just det där med att sätta igång som är så svårt!
 
Det ska även förhoppningsvis hinnas med en julfest med fina vänner. Som vanligt när det handlar om oss har ingen koll på någonting, vi har inte ens bestämt dag för festen, men det brukar lösa sig i slutändan!
 
Har ni något roligt inplanerat?
 


Kramar Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Julbloggen - Min Vintersaga

Men guuud.. när du säger det.. 8 dagar!! Om 8-9 dagar kommer ju vår släkt hem! Det känns som minst 3 veckor fram, men är ju mycket närmare :)

2012-12-12 @ 15:30:45
URL: http://minvintersaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback