Saknad

Jag vet att jag borde vara jätteglad över att vara i Frankrike just nu, men när jag läser alla era julbloggar och pratar med folk om vädret där hemma så känner jag sån saknad till Sverige! I höst- och jultider vill jag verkligen vara hemma! Det finns inget bättre land än Sverige när det gäller vinter. Här i Paris har vi precis börjat få lite mildare klimat, men det finns inte en chans i världen att jag nån gång inom den närmaste månaden kommer att få se frost i trädgården..:(

Såklart kommer det bli bättre när allt julpynt kommer upp inne i stan och sånt, men vädret spelar en så himla stor roll för mig! Jag är en vintermänniska och trivs när man får ha på sig tjocka tröjor och känna frosten under skorna när man går.. Men jag får väl försöka ta vara på tiden här ändå, även om det är jobbigt när jag vet hur underbart väder ni har/snart kommer få i Sverige!
Så ta nu vara på det underbara vädret där hemma och njut lite för mig också!






Kram Axelina

Axelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback