18 minuter

Tack så jätte mycket för alla era tips i min jackt på julmust! Jag letade för fult hela veckan men lyckades inte hitta någon flaska förns än i morse. Det var tidningen 18 minuter som hade med en artikel om att det snart är jul och om att affärerna har börjat sälja julpynt och julmust. På framsidan var det en bild från pressbyrån med en massa julmust. Så direkt när jag kom  till stan sprang jag och köpte min efterlängtade julmust!

Det känns faktiskt jätte roligt att många "normala" personer (alltså de som inte är lika julgalna som oss) också börjar inse att det närmar sig julen. Man känner verkligen hur julsämmningen stiger och man ser fler och fler jultecken för varje dag som går. Det är så kul!!

image description


//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Tess

Så mysigt, hoppas den smakade riktigt gott!

Visst känns det extra mycket som jul när till och med de "normala" pratar om det, haha!

Sv: Nej, kaffeglögg känns inte som nån höjdare, men jag håller med dig om att flaskan var riktigt snygg :)

Och filmen är jag också riktigt sugen på att se, så vi får hoppas den är bra!

2011-10-18 @ 20:30:40
URL: http://julhostess.blogg.se/
Postat av: Lisas Vinterland

Jag fick tag i julmust idag med!! På konsum, coops julmust :) Guu så gott! La den i frysen i 20 minuter, kall som is.. :)

2011-10-18 @ 21:30:53
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com
Postat av: Jessica

SV: Ja, jag tycker att ALLA behöver en sådan bok =)

Det är så bra att ha med sig i väskan när man kommer på något, ser något, hör något eller helt enkelt är i shoppingtagen och kan kolla vad det var för nått man skulle ha :)

2011-10-18 @ 22:03:07
URL: http://julilaloland.blogspot.com
Postat av: Tess

Blev lite stressad/uppspelt/överraskad när jag i morse insåg att det om mindre än två veckor är NOVEMBER! Vilket betyder att alla julförberedelser snart kommer att dra igång på allvar! Härligt och mysigt värre med andra ord :)

2011-10-19 @ 17:01:21
URL: http://theresesjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback