Julkulor online?

Tack så jätte mycket för alla grattulationer! Jag blir så glad av era kommentarer :)

Jag fick en fråga igår om var man kan hitta gröna och blå julgrans kulor av bra kvallite. Alltså inte de billiga plastkulora som man kan hitta i alla snabbköp utan "riktiga" kulor.
Det ända stället jag kom att tänka på var NK och deras julsortiment. Så nu undrar jag om ni kan hjälpa mig med detta! Vet ni var man kan köpa fina julkulor? Finns det kanske någon internetsida som säjlder dessa saker online? Jag har noll koll, så snälla hjälp mig!



//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Tomtens Dotter

christmastimeuk.com



helt outstanding när det gäller julgranskulor och annat pynt till granen

2011-11-12 @ 23:36:52
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback