Midsommar

Hejhej!
Det kanske är lite konstigt att göra ett inlägg på en julblogg så här mitt i sommaren men jag avr tvungen! För idag är det ju fasktiskt den 24 juni och det betyder att det bara är 6 månader kvar till julafton!! Jag längtar rktigt mycket faktiskt!
Dagen till ära har jag faktiskt bakat lussebullar som jag just nu sittar och smaskar på! Mycket gott och det lukar så mycket jul! Jag vet jag är nog lite konstig och besatt av julen som gör detta... Men men... Haha!



Hopaps ni har en bra sommar så hörs vi när julen börjar näram sig igen! Kram Ellen

Ellen

Kommentarer
Postat av: Lisas Jul

Sv till Axelina: Tack! :D Så kul att höra av dig!! Och visst är det så, halva tiden har ju gått, nu börjar det snart mörkna och gå mot mysigare tider! Det är väldigt nära till julstämningen sätter in.. längtar till alla julbloggar vaknar, men man måste ju hålla sig lite inne även nu ;)



Så kul att se lussebullar mitt i sommarn! Snacka om en försmak av vad som komma skall! :D Inte alls konstigt, man ska göra det man känner för och det där var en rolig grej tycker jag, annars blir livet trist! :) En hyllning till julen!

2011-06-24 @ 23:33:36
URL: http://lisasjul.webblogg.se/
Postat av: Marie

Haha, lussebullar, då är du värre än vad jag är, jág har "bara" gjort marknadsnougat ;)

2011-06-25 @ 21:22:56
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback