Välkommen till vår julblogg!

Varmt välkommen till vår nystartade julblogg! Vi som har bloggen är två kusiner som bor i två olika delar av Sverige. För några år sen upptäckte vi att vi har en stor sak gemensamt – vi är båda helt fanatiskt kära i julen! Sommar i all ära, men vintern är speciell!

 

Därför vill vi nu, genom denna blogg, förmedla lite av det vi känner inför denna kommande högtid, och hoppas kunna sprida vidare lite av den julglädje vi har inom oss:) En annan anledning till att vi startade bloggen är ju såklart att få skriva av oss lite grann! Vi går folk på nerverna med vårt oavbrutna julprat.. Så därför tänkte vi att det är bättre att få ut allt här, och ge andra julfantaster chans att ta del av vårt malande!

 

I bloggen kommer vi skriva om alla förberedelser, förväntningar och tankar, och även försöka komma fram till varför julen är så speciell för oss!

 

Hoppas du kommer trivas lika mycket som vi:)

Allmänt

Kommentarer
Postat av: Tomten

Så myyyysiiiigt. Själv är jag juuuuliig året om :)

Tomten by styvfan

2010-10-11 @ 18:22:19
Postat av: Lisa

Det där med att gå folk på nerverna med julsnack känner jag igen! Haha, därför MÅSTE man ha en julblogg :) Ingen i min familj vill snacka jul, bara pappa lite! Ingen av mina vänner heller, "Haha, åhnej är det jul-lisa som har aktiverats" brukar det låta ;) stackarna, men nu blir dom mindre störda när jag tar ut mig på nätet =)tokigt!

2010-10-11 @ 23:22:50
URL: http://lisasjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback