Julklapps inköp

Årets första julklapp är fixad! Jag tänker inte avslöja vad... Men jag kan säga att jag hittade den perfekta presenten till min underbara kusin Axelina!!
Jag har inte varit ute och letat julklappar än, det känns för tidigt för det. Men när man hittar de där perfekta sakerna så ska man verkligen inte tveka med att slå till. För jag vet hur det är sen när man springer rumt på stan, dagen innan julafton. Massor med människor överallt, trångt och utplockat på hyllorna. Nej, i år ska jag försöka vara klar med shoppingen ganska tidigt så man kan njuta av allt annat mysigt som december har att bjuda på!

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Underbara Juletid

Absolut bättre att köpa när man hittar något bra än vänta!

2010-10-24 @ 22:59:29
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Axelina

Sötnöt! Nu blev jag nyfiken:D

2010-10-24 @ 23:33:13
URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback