2 månader

Nu är det exakt 2 månader kvar till julafton! Tiden går så fort när man har roligt och det känns som det var sommar nyss. Bloggen gör också att tiden går fortare och att julen känns närmare än vad den egenligen är. Här kan jag skriva av mig all min "julighet", jag kan planera och bara längta lite extra. Jag är redo för julen, snön, mörkret och allt annat mysigt!

Och 2 månader är ju inte så mycket! Bara 60 dagar, 1440 timmar, 86400 minuter,5.184 000 sekunder!



Jag googlade julafton och den första bilden som kom upp var denna. Riktigt söt tycker jag att den är och den beskriver verkligen julen och julafton!

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, tiden går väldigt fort! Och det är bara en månad kvar tills man kan bara julmysa på fullaste allvar, med julmarknaden och så. :)

2010-10-24 @ 11:47:53
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback