NU är det jul igen!

Nu är det jul igen, på riktigt! Det är förstast advent och snön ligger som ett vitt tjockt glittrande lager på marken utanför mitt fönster. Denna dagen har jag väntat på riktigt länge. Jag satte upp adventsstjärnor igår och mamma har just åkt för att köpa julstjärnor att sätta i krukorna. För nu äntligen är det jul igen!!

Jag såg också att kanal 5 firar det med att visa "Ha en SHREK tig god jul" kl 12.10. Och på 9:an går "Chistmas mirakle"13.15.

Christmas Miracle har jag faktiskt aldrig sett, men Shrek filmen tycker jag riktigt mycket om så det kommer jag absolut kolla på!




//Ellen

Ellen

Kommentarer
Postat av: Lisas Jul

Äntligen! Jag såg också shrek idag :) den andra filmen missade jag, hade fullt upp med annat juligt! ha en bra advent bägge två!

2010-11-28 @ 14:38:12
URL: http://lisasjul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback