Lycka

Jag fick min efterlängtade snö! Eller inte bara snö, jag fick snöstorm också. De flesta gick runt och klagade på hur kallt det var och på facebook har alla skrivit om hur mycket de hatar snö... Jag förstår inte hur de kan känns så. Direkt när jag såg att det snöade sprang jag ut och hoppade av glädje! Jag har längtat efter detta så länge nu. Det är underbart, mysigt och juligt. Jag är så glad, nej jag är lycklig!

Tyvärr så ska det däremot bli 9 grader varmt på söndag. Då kommer nog allt att töa bort, det är inte lika kul..




Så här såg det ut i Uppsala idag. Riktigt underbart om ni frågar mig!

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Hanneles jul-paradis

Visst är det ljust och fint nu.

2010-11-09 @ 22:56:21
URL: http://hannelestraditioner.blogspot.com/
Postat av: Tess

Grattis haha! Känner igen det där med folk som bara klagar på mörkret och kylan, men då får du ju njuta för dem också! Det är ju så mysigt :) Hoppas bara den hittar hit till mig snart också!

Sv:

Ellen: Tack! Det ska verkligen bli jättemysigt :) Han är en liten japansk spets.

Axelina: Tack, haha! Gav honom en stor kram från dig - och han tackade genom att slicka mig i örat! Antar att det var menat till dig då ;)

2010-11-10 @ 14:06:29
URL: http://julhostess.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag håller med dig - snö är alltid bra, alltid roligt och alltid härligt! Så svårt är det ju inte att dra på sig ett par rejäla stövlar/kängor, en tjock jacka, vantar och mössa. Skulle det vara så att man är ute i snön så kan man ju antingen komplettera med termobrallor eller ett par långkalsonger under de vanliga byxorna. Löjligt att gnälla tycker jag, man kan ju se möjligheterna istället för allt krångel :-)



Mer snö åt folket!!!!

2010-11-11 @ 12:01:11
URL: http://nuardetjuligen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback