Julkort

Jaa nu är det offeciellt dags att börja skicka julkort! För i dag kom årets julkortspåse hem i brevlådan. Jag tycker faktist att den var riktigt fin. Kommer dock inte ihåg hur den såg ut förra året så jag har ju i och för sig inget att jämföra med.




Jag älskar verkligen att skicka julkort! Och det är så kul att få dem också. Att sitta och kolla på bilder på alla man känner och bara få en liten julhälsning. Har ni tänkt på det ätt det är nästan bara på julen som man skickar kort och brev. Det kanske att det blir lite mer specielt! Brukar ni skicka mycket julkort?

//
Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Lisa

Önskar man skrev mer julkort! Tyvärr gör vi inte det nu för tiden :( Det blir inget på nätet ens! Men där ett tag när man var barn o gick efter posten, det var den bästa stunden på dagen - när man hittade julkort i brevlådan :-D Men nu får vi inget heller, haha! Ingen här i norr orkar skriva julkort, hemskt synd! Hoppas "julkortstrenden" kommer tillbaka hit upp nån gång... :)

2010-12-01 @ 00:32:49
Postat av: Therese

Jag skickar alltid julkort, runt 15 stycken ungefär.

2010-12-01 @ 14:10:39
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback