Julkalender!

Tack för alla tippsen om jukalender! Jag nappade på ett och gick idag och köpte en helt vanlig i papper på MamsellK. Vilket , som sagt, är Uppsalas mysigaste affär! Där hittade jag en väldigt gullig rosa och glittrig kalender. Det passar mig perfekt. Jag har ingen aning om det är roliga saker i luckorna, men det är ändå något speciellt med att öppna en ny varje dag!
                
                

Nu längtar jag riktigt mycket till i morgon för at få se vad som gömmer sig bakom första luckan! Men också för att få kolla på första avsnittet på årets julkalender :)

/Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Underbara Juletid

Vilken jättefin kalender!

2010-11-30 @ 22:13:56
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback