Väntan...

Haha, det hann bli ett inlägg till innan jag åker!

Nu sitter jag här, helt färdigpackad och klar för avfärd! Det var som jag sa, nu är min julstämning på topp! Här snöar för fullt och jag sitter och lyssnar på julmusik och bara njuter. Känns lite konstigt att ett halvår går så snabbt. Detta är även första gången jag verkligen kommer att sakna Linköping när jag åker härifrån. Sakna alla fina människor och min lilla lägenhet. Det känns verkligen som hemma här nu på något sätt. Skönt att jag känner så, för andra år har det varit jobbigt att åka tillbaka hit efter längre uppehåll, men denna gång kommer det inte alls att vara några problem!

Mina kära hyacinter (eller i alla fall en av dom) tog min kompis hand om! Den hade precis hunnit slå ut, så tänker att hon har mer nytta av den hemma hos sig, än att den ska stå och dö här! Den andra är så liten så tänker att den kanske hinner blomma lagom till att jag kommer tillbaka, för den är så seg!:D

NU ÄR DET JULLOV!<3 När börjar ert jullov/ledighet ordentligt?


'



//Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag jobbar onsdagnatt, så från 7.45 på torsdagmorgon den 23:e är jag ledig. Men sedan jobbar jag natt på juldagen igen + annandagen.

2010-12-20 @ 14:27:19
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback