Pepparkaksmuffins

Jag kom nyss hem från en mysik fika på stan med några tjejkompisar. Dagen eller kvällen till ära valde jag en pepparkaksmuffins eftersom det är jul! Och jag blev helt kär! Jag har faktiskt aldrig ätit det förut. Bara vanlig mjuk pepparkaka och det tycker jag är lite tråkigt. Men denna var saftig, mjuk och god med lingon i. Går liksom inte att beskriva!
Så nu tänkte jag själv försöka mig på att baka en likadan underbar muffins. Jag hittade ett recept här som verkar bra. Brukar ni baka pepparkaksmuffins? Ni kanske har något bra recpet att dela med er av!




//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Lingon passar verkligen med mjuk pepparkaka!

2010-12-27 @ 20:50:33
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback