Pepparkakshus

Jaa då hade jag bakat mitt första pepparkakshus någonsin! Och det gick ju inte så bra som jag hade hoppats... Just nu ligger det en hög med bitar på diskbänken och några andra orkade vi inte ens sätt ihop utan de blev till fiskar och gubbar med hjälp av lite kristyr! Men så kan det gå. Nästa år tror jag att jag köper ett färdigt hus som man bara behöver sätta ihop själv! Har ni testat dem?



Så här såg et ut medans de fortfarande stod upp! Dock med lite stöd av sugrör med mera...



Jonas hus som slutade som en fisk! Snygg va?



Och den andra delen blev en gubbe...

//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi körde med ett färdigt hus i år, orkade inte krångla.

2010-12-18 @ 21:24:03
URL: http://www.johannasjulblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback