Kristyr

Pepparkakor med kristyr är verkligen super fina! Jag vet dock inte om jag tycker att det är så gott med allt socker på men gulliga är dem i alla fall. Jag försökte mig på att röra ihop lite egen kristyr och testa att dekorera några köpta och träna inför pepparkakshuset som jag tänkte baka nästa vecka.

        
        
        

Jag funderade länge på om jag verkligen skulle lägga ut dessa bilder eftersom jag är så fruktansvärt dålig på detta med kristyr!! Jag får helt enkelt be gångon annan att dekorera mitt hus för på mitten bilden ska det stå PUSS, och det syns ju verkligen inte...
Någon som har några tips på hur amn kan få till det bättre?

/Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är inte alls så dålig som du tror! Det syns tydligt att det står 'puss'. :)

Sv: Då får vi se den båda två på fredag. :) Och javisst är det mysigt med massa julfilmer! Mmm, jag får nog ta och göra skurna pepparkakor, det såg så gott ut! :)

2010-12-15 @ 21:46:10
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Hanneles jul-paradis

Godare med socker på :)

2010-12-16 @ 08:31:12
URL: http://hannelestraditioner.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Jag tycker inte alls de var så dåliga, men, om du vill ha ett tips så skulle jag säga att den kristyr man kan köpa är väldigt bra tycker jag, testade det i år och jag tyckte det blev bra!

2010-12-16 @ 12:42:34
URL: http://nuardetjuligen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback