Julbord

I morse på Vakna med The Voice (som jag alltid kollar på) tog de upp en sak som jag tyckte var väldigt kul. Att de nämligen har julbord på Ikea just nu! Och det är inte bara en liten tallrik med några korvar och en skinkskiva utan det är, som jag fattade det, ett helt stort julbord. Varje dag från kl 15.00 och kostar 79kr. Det är ett bra alternativ för alla som inte vill lägga ner ca 500 kr som andra julbord kan kosta.
Jag tycker att julbord är jätte mysigt och jag ska på ett i helgen men jag kan faktiskt tycka att det är liiite för dyrt. 500 kr för en middag är väl ganska mycket? Och jag som gillar det så mycket vill ju gå på flera och därför ska jag absolut testa Ikeas.
Julbord på IKEA: 79 kr
//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är en jättebra grej av IKEA!



Sv: Ja, det ska bli riktigt mysigt i helgen! Jobbar varannan helg, så jag förstår dig precis. Det är bra pengar och någon måste ju jobba då också. :) Hoppas att du får en bra helg även med jobb!

2010-12-03 @ 09:26:18
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Cissi

Oj, grym sida! Där måste jag kika mer :-) Tack för tipset! Lyckas inte pappa göra en tillräckligt bra ritning får vi ta till hemsidan, men det är alltid roligast när man gjort även ritning själv :-) Fasen.. Måste få fixat min kamera nu så jag kan börja lägga upp bilder, är så kul att se alla ni andra när ni lägger upp så fina bilder på allt ni gör :-)

Hoppas du får en bra helg!

2010-12-03 @ 09:49:53
URL: http://christmascarol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback