Julbord!

Förlåt att jag inte skrivit på länge, har som vanligt varit mycket skola i vägen.. Igår däremot, var jag på världens mest underbara julbord! Nämligen Franska Firar Jul:) Detta är andra året min klass anordnar ett eget julbord, och det var lika gott detta året. Alla hade med sig lite godsaker var, vilket resulterade i ett julbord som innehöll ALLT!

Det är inte så ofta som hela klassen samlas, så det är extra kul när det väl blir av. Vi var hos en av mina kompisar som bor i en jättestor fin lägenhet med högt i tak. Vi tände en massa ljus och tryckte i oss mat. Har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv, som när jag kom hem igår kväll! Tyvärr tog inte jag några bilder, men ska höra med mina vänner och se om de tog några, i så fall kanske jag kan lägga upp några här.



//Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter gott det! :)

2010-12-15 @ 21:27:00
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback