Jaa!

Min hyacint har slagit ut! Känns konstigt att man blir så glad för en så liten sak, men blev så glad att den hann göra det nu innan jag åker:) Känns som ett tecken - tror att det blir en bra jul i år! Nu ska jag till skolan, sen ska jag hem! 

Tycker de här sista månaderna har varit helt underbara, och det är mycket tack vare er! Att kunna dela sin sjuka julglädje med andra som är lika galna, är helt fantastiskt! Är så himla roligt att läsa era bloggar, och jag bli alltid lika glad när någon kommenterar på vår. Nu hoppas vi att det blir en lika bra jul som jag faktiskt tror att det blir..:D

Hörs när jag är hemma, tänkte bildbomba lite då!

Kram Axelina
Axelina

Kommentarer
Postat av: Underbara Juletid

Mysigt med hyacinter, mina har snart blommat över så jag ska köpa två nya till jul.

2010-12-17 @ 10:09:08
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Victorias julblogg

Min ena hyacint har också slagit ut. Det luktar ju så gott

2010-12-17 @ 12:58:58
URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback