Första avsnittet

Då hade man sätt första avsnittet på årets julkalender och det var bra! Men jag kan inte hjälpa att känna en liiiten besvikelse. Jag vet inte rikitgt varför. Men jag tror jag hade alderles för höga förväntningar. Den var absolut inte dålig det kan jag inte säga, men den hade kunna varit lite mer "verklig" om ni förstår vad jag menar. MEn detta var ju bara första avsnittet och då är det väldigt svårt att säga något. Men jag tror ändå att denna julkalendern kommer bli riktigt bra!

 

 

//Ellen

Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, det ska bli roligt att se vad som händer längre fram. Det är så svårt att få en uppfattning på bara ett avsnitt, tycker jag.

2010-12-01 @ 14:06:27
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Therese

Sv: Ja, vi får hoppas att de jular till det längre fram! :)

2010-12-01 @ 15:08:44
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: FINLANDSSVENSKEN

Jag tyckte första avsnittet var bra, men andra var en besvikelse. Maria Sid äger iallfall :) kanske för att hon är finlandssvensk som jag, haha (:

2010-12-03 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback