Brödbak!

Jag har precis testat adventsbrödet som Emelie tipsade om. Det gick snabbt och var väldigt enkelt att göra. Det skulle inte vara en massa konstiga ingredienser i. Ni vet såna som man aldrig får användning för annars. Nej, jag gillade verkligen det här brödet. Det är något som man kan göra när man har lite tid över en lördag kväll, till exempel. Det bästa av allt är ju också att det var fruktansvärt gott! Helt i min smak med Cashewnötter, kokosflingor och russin i. Underbart! Men jag förstod inte riktigt varför det heter adventsbröd. Jag tycker inte att det är så jätte juligt. Jag skulle kunna baka det året runt och om jag känner mig själv rätt kommer jag nog göra det också. Receptet hittar du här!
//Ellen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser gott och nyttigt ut!

2010-12-12 @ 22:16:18
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback