3:e Advent

Glad tredje advent!

Har pluggat nästan hela dagen, har så himla mycket att göra såhär innan skolan slutar! Dock stoppade det inte mig från att fira lite här hemma:) Jag har ätit lussebullar, tänt massa ljus och kollat på dubbelavsnitt av Itzhaks Julevangelium. Det måste vara ett av de roligaste programmen jag sett, skrattar så jag får ont! Har ni inte sett det borde ni göra det!

Just nu lyssnar jag på Carolas julmusik, och trycker i mig pepparkakor! Här hemma är det jättemysigt, med massa ljus överallt. Min kamera är tyvärr stendöd, annars hade jag tagit kort:( Får bli något annat mysigt istället!

Har ni haft en bra tredje advent?

Julbak med kompisarna för 2 år sen, fina grisar väl?:D


//Axelina

Axelina

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh så mysigt, men 3:e advent alltså! Tiden rusar.. nu ska jag julstäda lite, kyla ner en julcider och inatt när alla har somnat se på en disneyfilm med jultema! Luciavaka här i skogen kan man säga ;) Tänka sig, lucia imorn! Ska kolla igenom hela mysteriet på greveholm då <3. Hoppas ni får en underbar Lucia o att ni har det bra =) Ha det perfekt!/Lisa

2010-12-12 @ 21:07:40
Postat av: Therese

Du är duktig som pluggar så! Och visst är det fina grisar. :)

Sv: Synd att du inte bor närmare! :)

2010-12-12 @ 21:32:16
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Svar till Lisa!

Ååh, hoppas du hade en mysig uppesittarkväll! Vilken film blev det? Jag kan inte fatta att det är idag! Minns du när vi pratade om lucia typ i oktober?! Tiden går sjukt snabbt! Nu ska jag kolla lucia på Svt2! Jag vill också ha maraton idag, kanske blir sunes jul, har inte greveholm här uppe..:( Detsamma!! Kram:)

2010-12-13 @ 06:57:33
URL: http://ourchristmas.blogg.se/
Postat av: Lisa igen!

Jag hade en GRYM uppesittarkväll! Såg greveholm till klockan 4 på morronen, haha! gick sen & lade mig, somnade om men vaknade TRE gånger innan klockan sju, var så nervös att jag skulle missa tåget ;) men jag hann vakna strax innan! Fick 2 timmars sömn, så därefter somnade jag till 3 på dan, haha! Sen har vi varit till affären o blivit bjudna på julfika, åkte hem och såg massa mer greveholm! VÄRLDENS mysigaste dag!! Hoppas du med fick en mysdag? Här har vi bitande iskyla -23 grader!! Så ska en äkta lucia vara ;) Och ja, jag minns hur vi snackade lucia i oktober, shit alltså! Tänka sig, nu har lucia varit för i år!! Nu närmar sig julen! Kram!

2010-12-13 @ 20:00:33
Postat av: Svar till Lisa igen!!

ÅHH! Det kan verkligen inte bli bättre än så!!! Greveholm till 4?? hahahhaa du måste ha njutit! "Lillan hade sönder en riddarustning.." Hahaha! Måste kolla på det snart, när jag kommer hem dåså!:D

haha, joo men det brukar vara så, det hade ju varit HEMSKT att missa tåget! Jag gick upp och såg allt, sååå fint det var! Måste nästan skriva ett inlägg om det, haha.. Din dag har verkligen varit perfekt!

Min morgon var underbar, med Lucia på tv och allt, sen har dagen varit lite för vanlig..:( Skola och annat tråkigt, men jag överlever! kallt har vi haft i alla fall! DET GILLAS!

Jaaaa, snart är det dags, fattar inte det! Kramar!!

2010-12-13 @ 20:32:05
URL: http://ourchristmas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ser gott ut...har du gjort grisarna själv???

SUPERFINA!

2010-12-14 @ 06:49:35
URL: http://lalolandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback